Jak wygląda proces rejestracji spółki?

1. Pierwszym etapem rejestracji spółki jest rozmowa telefoniczna, mailowa lub spotkanie w naszym biurze, podczas którego przedstawiamy ofertę, odpowiadamy na pytania Klienta.
2. W dalszej kolejności przedstawiamy warunki współpracy zawarte w umowie współpracy (wysyłamy ją pocztą lub mailem)  do podpisu.
3. Prosimy o przesłanie danych potrzebnych do rejestracji spółki (wysyłamy wykaz niezbędnych informacji).
4. Umawiamy w przystępnym terminie godzinną sesję rejestracyjną (w naszym biurze lub zdalnie), podczas której będzie zakładana firma.
5. Gotowy formularz rejestracyjny z dokumentami wysyłamy przez system teleinformatyczny do KRS.
6. Nadzorujemy proces rejestracji w sądzie i urzędach.
7. Przekazujemy Klientowi wszystkie dane założonej spółki np. numery KRS, NIP, REGON.

* na życzenie Klienta wykonujemy zgłoszenia do VAT i VAT EU